Ruilen en Retourneren
Bij Trendedge staan wij voor kwaliteit. Is je bestelling beschadigd of onjuist geleverd? Geen zorgen – wij lossen dit snel en netjes voor je op.
Hoe werkt retourneren?
-
Meld je retour aan
Stuur binnen 14 dagen na ontvangst een e-mail naar support@trendedge.nl met:- je bestelnummer
- duidelijke foto’s van het product
- de reden van retour
-
Retourformulier invullen
Na goedkeuring ontvang je van ons een retourformulier dat je kunt invullen en meestuurt met je pakket. In dit formulier kun je aangeven of je:- het aankoopbedrag terug wilt ontvangen, of
- een vervangend product wilt ontvangen
-
Retour versturen
Na ontvangst van het retourformulier stuur je je bestelling samen met dit formulier terug naar ons retouradres (dat je dan van ons krijgt). Gebruik altijd een Track & Trace code. Het risico van retourzending ligt bij de verzender.
Terugbetaling of vervanging
- Bij een terugbetaling storten wij het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele standaard verzendkosten van de heenzending) binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terug via de betaalmethode waarmee je hebt afgerekend.
- Kies je voor een vervangend product? Dan versturen wij dit zodra wij je retour in goede orde hebben ontvangen.
Kosten van retour
De kosten voor het terugsturen zijn in eerste instantie voor eigen rekening. Bij defecte of foutieve producten nemen wij deze kosten voor onze rekening en ontvang je deze terug.